Blood, sweat and tears!

Shooe bloggen, Bryan här.. Har varit nere i ip och sprungit. Nu sitter jag och vilar, har duschat och ska snart käka. Jag kollade precis klart på tennis-finalen, Andy Murray vann överlägset mot Federer. Olympiska spelen är skitbra för mig eftersom jag blir så motiverad av det, känner ni inte också likadant?

När jag gick ut och sprang idag bestämde jag mig för att slå mitt personliga rekord på 5km vilket jag lyckades med. Jag är fett stolt över mig själv, slog det med ungefär en minut så nu är mitt nya tidsrekord 20:12 på 5km. Mitt nästa mål är att få en tid under 20:00. När det blir av vet jag inte, jag brukar oftast springa runt 7 och 8km, ibland 10. Men idag blev det 5km eftersom jag ville få ut allting om ni förstår vad jag menar, alltså springa en kortare distans fast fortare och högre tempo än vanligt. Det var sjukt jobbigt men känslan efteråt är svår att slå, man blir så stolt över sig själv, speciellt när man lyckas slå sitt egna rekord. Det tyder bara på att hårt arbete ger resultat.

Som jag skrev på twitter och på min bild som jag laddade upp på instagram: Don't just think about it, set goals and make a plan to achieve it. If you really want it, nothing can stop you! Jag säger bara sanningen, jag menar tänk inte bara på dina mål och drömmar. Sätt upp en plan och gör ditt bästa för att sträva efter den!! Allt handlar om viljan, jag svär på allt fråga dig själv hur mycket du vill det här?

Finns typ inget bättre än att motionera, min framtida tjej måste gilla att hålla igång lite då och då. Hon behöver inte överdriva med träningen, men jag tycker verkligen det är attraktivt med tjejer som håller igång och inte bara sitter och latar sig. Hur som helst, jag ska käka och nu och kollat på basketmatchen för damer mellan USA och Kina. Senare på kvällen är det såklart utan tvekan friidrotten som gäller, ska bli grymt kul att se Bolt och grabbarna springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback