Last time together

Den här låten är så fin, så bra, helt enkelt bäst! Jag lyssnade på den väldigt mycket förra Sommaren fast då gjorde jag det utan en riktig anledning, tyckte mest att den var skön att lyssna på. Nu är det en different story för när jag hör på den kan jag verkligen relatera till texten och själva handlingen. Tänker tillbaka på en person som jag saknar väldigt mycket, du vet vem du är inga namn nämda. Så den här låten går ut till dig, "Last time together/Sista gången tillsammans". Det finns så fina meningar i låten, min favorit måste nog vara: "Vi kan vara mil ifrån varandra, men det spelar ingen roll vart du är, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback