Open road (I love her) - Videon

Det är det här jag menar när jag säger att jag har sveriges bästa läsare, stort tack till tjejen/killen som droppa kommentaren i mitt tidigare inlägg och länkade till Open Road videon. Ni fattar inte hur mycket jag har letet efter den, kollade överallt men glömde helt och hållet bort att kolla worldstarhiphop där den finns kvar!
 
Jag har ingen aning om varför youtube tog bort videon men jag antar att det var på grund av copyrights. Hur som helst så är det inte någon officiell musikvideo om ni tror det utan den är gjord av ett fan, riktigt bra är den i alla fall. Här har ni mina söta och sköna läsare, här har ni videon jag har letat efter i ett bra tag.
 
Stort tack återigen till läsaren som länkade klippet till mig, trodde fan inte någon visste vilken video det var jag syftade på men där ser man! Det funkar inte att lägga upp videon, klicka bara på bilden så tar den er vidare till sidan.
 

Kommentarer
» s

Grymma videos ser man till att bokmärka, speciellt när det kommer till Chris Brown! dela gärna med dig av lite ny och skön musik ;)

2012-08-03 // 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback