Motivation & Inspiration

Allt är möjligt, allt är möjligt... Bara man kämpar och gör sitt bästa för att nå det man vill.
För en vecka sen låg jag på sängen i ett hotellrum mitt i Uddevalla och kollade upp på taket.
Jag låg där för mig själv och bara tänkte på en massa saker som jag gått igenom i livet.

Jag har kommit upp till en viss ålder där jag känner att det är nu det gäller, det är nu!
Det vet ni alla läsare om eftersom jag har skrivit om detta tidigare, success.. framgång...
Jag antar att vi alla vill lyckas här i livet och nå våra drömmar, i alla fall de flesta.
Det finns många som säger att de vill lyckas och komma någonstans men ingenting händer.
Varför? Jo för att de säger att de vill lyckas men det kommer inte från hjärtat.

Alla kan säga jag vill bli det här när jag blir stor, jag vill göra det och det...
Men alla är inte redo att offra det som verkligen krävs och det är skillnaden ska ni veta.
De senaste två åren har jag levt med ett av mina favoritcitat i huvudet, och det är:
To be able at any moment to sacrifice what you are for what you will become.
Alltså att kunna offra den du är nu för den du vill/ska bli i framtiden.

Vad innebär det för mig då? Jo, när andra är ute och festar sent på kvällen gymmar jag.
Eller så kanske jag lägger mig tidigt för att nästa dag på morgonen orka gå ut och löpa 10km.
Det här är bara 2 exempel till citatet, det finns så mycket mera jag kan ta upp.
Men det jag försöker komma fram till är, visst festa är kul men ingenting som gynnar mig nu.
Fest kommer inte att ta mig dit jag vill, fest kommer inte ge mig möjligheten att nå min dröm.
Sen säger jag inte att man inte ska festa, klart det händer. Men glöm inte prioritera rätt bara.
Så kom ihåg citatet, den kan få dig att ändra ditt tankesätt precis som den ändrade mitt.

Nu åker jag till England imorgon och ni alla vet om hur mycket jag har kämpat för denna chansen.
Kollar man tillbaka här på bloggen och läser mina gamla inlägg är det verkligen en sjuk resa jag gjort.
Men visst är livet härligt, speciellt när man känner och mår precis som jag gör just nu. Det är helt sjukt.

Kommentarer
» Anonym

Lycka till Bryan!! Du förtjänar det allra bästa <3

2012-02-15 // 12:50:24
» isabella

lycka till bryan! önskar dig verkligen all lycka, det förtjänar du. Visa vad du går för och jag vet att du har det som krävs!

2012-02-15 // 19:43:05
» Kristin

Du är verkligen otroligt duktig på att skriva, bara med hjävp av detta inlägg har du lyckats ändra min synvinkel på livet helt och hållet. Ville bara säga att du är en riktig förbild och jag hoppas att alla som känner sig lite vilsna i livet läser din blogg och blir guidade till rätt väg, och lycka till du förkänar det bästa!

2012-02-23 // 09:02:36
URL: http://kristinoeminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback