Lördagen är här.

Jag kom hem för ett tag sen, sitter och kollar på matchen mellan Arsenal - Blackburn.
Det var längesen jag såg Arsenal prestera så bra, då säger jag inte det bara för att vi leder 6-1.
Första halvleken var ju magnifik, fina passningar, grym bra spel och 3 mål efter 45 minuter.

Som sagt, jag kom hem för ett tag sen... Jag har varit i stan med min farsa och fixat lite saker.
Något jag gjorde var att åka till Cityakuten för att vaccinera mig inför resan till Uganda.
Det gick skit bra och sjuksköterskan var sjukt trevlig, likaså professorn som pappa pratade med.
Han var svensk och gift med en ghanian, visste mycket om fotboll och önskade mig all lycka till.

Hade tänkt kolla på QPR's match senare, så jävla nice att Cissé är tillbaka i Premier League.
Vi höres, ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

du är typ den största mulatt älskaren jag har sett. ''han var svensk och gift med en ghanian'', typ onödig fakta. men du är ju förövrigt inte halv svensk eller (?), tänkte bara om du och denna proffesorn hade ngt gemensamt, men nää glömde du är halv rysk, men ja..fattar. lol. du är rasist.

2012-02-04 // 17:51:21
» Anonym

man TROR du är rik och har råd med en egen macbook air, men nej istället ska man rösta på dig så du kan VINNA en. men vrf skulle man göra det, när man själv vill vinna, men sen igen; hur stor är chansen att just jag vinner, när fula mulattobee tävlar och har 6070 stalkers som röstar på han. fuck den här apan.

2012-02-04 // 17:56:25
» Anonym

Funderar på att länka din blogg till Chris Brown och ba ''here check out your stalker''. Jag har kontakter för att göra det, jag tror jag gör det...

2012-02-04 // 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback