Nu är veckan slut!

What's up? Själv sitter jag och dreglar för tjejen på bilden, haha driver bara.
Men hon är överdrivet nice, skoja inte! Ni känner säkert igen henne, eller hur?
Det är tjejen från Red Cafe's musikvideo Fly Together med Rick Ross och R-Les.
Jag har fan inte lagt upp låten här på bloggen så jag ska fan göra det senare.
Ni ska veta att jag diggar den fett mycket, ärligt talat jag kan inte få nog av den.
Remixen med Trey Songz och J.Cole är minst lika bra om inte lite bättre till och med.

Men hur som helst, nog om låten... Det är Söndagkväll och nu är veckan slut!
Min Söndag har varit rätt chill faktiskt, jag kollade på film med mina systrar.
Vi såg på The girl with a dragon tattoo, jag somnade faktiskt mitt under filmen ha.

Syrrans kompis kom över under dagen också, jag kollade på fotboll med farsan.
Såg ni Arsenal matchen? Helt galet, vi vände och vann efter 3 mål på 10 min.
Juste, jag färgade min frohawk och har laddat upp en bild på instagram, ta en titt!
Den blonda färgen höll på försvinna så jag blonderade om det igen, lite fräscht sådär..
Nä men jag har haft en skön dag, nu ska jag softa och twittra lite grann. Bless!

Kommentarer
» anonym

Tuuung är du! Riktig inspiration :) Men måste bara säga en sak som stör mig som fan i dina inlägg ibland haha. Veckodagar stavas inte med stora bokstäver i svenskan, det är bara i engelskan. Så det ska inte stå Måndag, det ska stå måndag! Random shit :)

2012-01-31 // 00:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback