Heldag med syrrorna + 3 godnatt låtar

What's up, idag har jag spenderat hela dagen med mina två systrar. Ni skulle ha sett hur alla vi tre satt på sofforna med våra iPhones helt osociala mot varandra haha. Nej nu överdriver jag lite men vi satt allihopa inne på instagram och spanade in bilder på vänner och kändisar. Jag letade efter Cassie men hittade inte henne, vet någon vad hennes användarnamn är? Jag vet att hon har ig eftersom jag var inne på den för ett tag sen. Men hur som helst, efter instagram sa jag till min syrran Diana att ladda ner appen Songpop som min kusse Dylan tipsade mig om i Lördags. Det gjorde hon och vi spelade i nästan en timma, hon leder mig med lite tur haha men sanningen är att jag har blivit helt besatt av spelet. Det är för kul! Skicka en inbjudan till mig så kanske du och jag kan lira, mitt username är: BryanMassa fast om du är vän med mig på facebook kan du utmana mig direkt.
 
Jag sitter och bloggar från laptopen just nu, lyssnar på musik och tänkte bjuda er på tre låtar som jag precis har spelat. Första är Next to you med Chris Brown, det här är versionen utan Justin Bieber. Bilden som de har lagt upp säger mer än tusen ord, jag lyssnade noggrant på texten till låten samtidigt som jag kollade på bilden... Om inte jag tänkte på kärleken och drömde mig bort lite grann.
 
Nästa låt jag vill att ni ska höra är Scratchin me up från 2009 med vem om inte självaste "Trigga" Trey Songz. Jag finner inga ord för den låten, får bara lust att mysa med en riktigt go tjej. För skön låt, den är från Treyz's mixtape Anticipation som i sig är fullproppad av sköna låtar.
 
Till sist vill jag lägga upp en lite mer sorlig låt som heter She's Gone av Pleasure P. Som sagt, sorlig men ändå positiv och skön att lyssna på. Låtens namn säger väl allt, hon är borta... Men han säger även något riktigt fint i början som jag har tänkt på ända sen jag hörde låten för ungefär två år sen. Klicka på play så får ni höra det för er själva, det han försöker komma fram till är att om du är i ett förhållande just nu se till att du uppskattar det. För du vet inte vad du har tills du förlorat det, ungefär så...
Hoppas ni gillade det här inlägget, den går direkt in i kategorin "musik". Ni får kommentera ifall ni vill att jag ska checka in med såna här inlägg då jag bjuder er på låtar och skriver lite vad jag känner för de. Må bäst och ta hand om er, bless!

Kommentarer
» Anthon

Najs inlägg, fler såna här skulle vara kul!! :)

2012-07-30 // 10:44:26
» Anonym

Cassies IG : Casandrae

2012-07-30 // 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback