Inlägget som aldrig kom upp igår

Blogg.sehade problem med deras server igår därför blev det bara en uppdatering. Här har ni ett inlägg som jag försökte lägga upp igår kväll! - Idag har jag tagit det lugnt hemma hela dagen, vaknade sent och kände att jag bara ville slappa. Vilket jag gjorde på tv soffan, kollade på OS matcherna samtidigt som jag var inne på instagram. Tror ärligt talat det var min första gång jag var inne på instagram så länge haha. Jag fastnade helt och spanade in massor med bilder i över en timme! Senare närmare kvällen fick jag en adrenalin kick för att jag varit hemma hela dagen, jag ville ut och röra på mig, ut och springa! Så jag bytte om och tog på mig Nike Academy's träningskläder, fick mig att tänka tillbaka på tiden när jag var där faktiskt. Sen kunde jag inte bestämma mig om jag skulle löpa i min Free Run för första gången eller inte men det strunta jag i, tog på mig mina Lunarglide istället. Snacka om att det var skönt att jogga, som ni ser på bilden var det en fin sommarkväll. Jag hade på mig beatsen och lyssnade på musik, det kan låta fuckt up men fan vad nice det är att springa till rnb (kärlekslåtar). Det blir oftast så att jag kollar upp mot himlen med så mycket hopp och fantiserar om olika scenarion i mitt huvud. Ni som har följt min blogg i ett tag vet vad jag snackar om eftersom jag skrev om det här för några månader sen. Vissa eller de flesta föredrar typ house musik och det förstår jag, självklart är det sånt som ska spelas på gym. Men när jag är ute och springer själv vill jag ha låtar med känsla, låtar som rör mig och som jag kan relatera till. J.Cole är en artist jag brukar lyssna på eftersom han får mig att tänka på mina drömmar när jag springer. Han rappar om saker som får mig att bli motiverad. "I'm wishing I can move my momma out so far from here. I know that she deserve much better and she worked hard as hell". En sån mening kan få mig att springa 1km extra, förstår ni hur jag tänker nu eller? Fan vad skönt det var att löpa idag, jag menar verkligen det och det var första gången på länge. Bara ut och springa, rensa på tankarna lite grann, känna den friska luften och lukten från naturen. Riktigt skönt var det verkligen, mina ben är trötta och jag behöver en ordentlig sömn nu. Ska nog ut och springa imorgon när jag vaknar, använder mig utav Nike Running appen som ni säkert har mäkt på twitter vilket gör det så mycket roligare. Idag sprang jag 8km, man får full koll på sina löpningar och slår sina egna rekord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback