Simply amazing... <3

Shit jag kollade precis klart på Trey Songz nya musikvideo för första gången, fan vad den är bra!! Allt jag kan säga är wow, den är ju helt underbar. Och jag tänker inte hålla det här inlägget långt utan jag låter videon tala för sig själv. Det ända som jag vill få sagt är att jag kände igen mig själv, jag kände igen oss, och började tänka tillbaka. Det var precis den här kärleken jag hade, lite svårt att förklara med ord men har ni någon gång haft den känslan när man älskar att vara med varandra och uppskattar ens sällskap? Den känslan är svår att nå men tro mig när man gör det är den simply amazing, helt fantastiskt. Sorligt nog förlora jag den känslan lika fort som den kom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback