I've been thinking about you

Jag laddade upp den här bilden på instagram för ett tag sen, glöm inte följa mig där @BryanMassa.
 
Det är Fredag men det känns knappt som det, är det bara jag eller känner ni likadant?
Jag har inte så mycket för mig just nu faktiskt, softar i rummet och lyssnar på några sköna låtar.
Det är rnb som gäller, jag måste hitta tillbaka till gamla Bryan då jag var på lovemode hela dan varje dag.
 
För jag har märkt att det är när jag lyssnar mycket på rnb som kärlekslivet rullar på bäst för mig hehe.
Jag blir helt enkelt till en Mr.Lover Lover och får saker och ting att flyta om ni förstår vad jag menar.
 
Hur som helst, jag fick två grymma nyheter idag och har feta planer på gång som jag ser fram emot.
Det börjar bli sent nu så jag ska ta och lägga mig i sängen snart, har träning tidigt imorgon bitti!

Kommentarer
» Anonym

bryan kan du ha frågesporrrrtttt

2012-07-03 // 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback