Take me to funky town!

Hahah jag vet inte vart jag ska börja för varje gång jag ser på videon dör jag bokstavligen av garv.
Klicka på play, jag lovar att ni inte kommer att ångra er. Spelade in det idag efter våran träning.
Det är våran målvakt Filip som alltid brukar sätta på musik och dansa, den här gången filmade jag.
 
Killen är verkligen sjukt rolig, en riktigt komiker. Förutom att han står i mål kan han också dansa och sjunga.
För några år sen när vi spelade tillsammans i Juniorerna tipsade jag honom att söka in till idol.
Nu finns inte idol ängre så han kanske borde söka in till Talang 2012 istället, vad säger ni?
Jag sa till Filip att jag tänker ladda upp klippet på min youtube kanal och göra honom till en kändis haha.
Vi får se hur många visningar den får, gilla och kommentera så kanske det bjuds på mera godbitar från omklädningsrummet!

Kommentarer
» m

haha riktigt sköning! bjud på mer!!

2012-06-26 // 23:44:37
» Vanessa Omar

HAHAHHAHA DÖR!
Bjud meeer!

2012-06-27 // 15:29:26
» habesh

hahha va tuung han e! ey ja ber dig länka Think like a man! va inte jude

2012-06-28 // 19:19:14
» Anonym

HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR!

2012-06-29 // 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback