Torsdag

Shoo bloggen, det är Torsdag.. En såndär typsik dag då man känner att veckan börjar närma sig sitt slut.
Jag sov ut mig bra idag eftersom jag stannade uppe rätt sent inatt och spelade fifa, vad annars liksom haha.
Jag brukar inte köra online lika mycket som jag gjorde förut utan nu kör jag mest karriär läge, det är roligare.
Ska jag köra online så gör jag det mot mina kompisar, jag har tröttnat på att göra det mot random personer.
Okej, det funkar då och då.. Ända sen förra året har ju fifa haft ett division system i onlineläget vilket är nice.
Fast som sagt, nu för tiden föredrar jag verkligen att spela karriär om inte jag kör online mot någon jag känner.
 
Inatt spelade jag mot min broder Aimar, det var jämt i någon match men sen krossade jag honom totalt.
Nu leder jag honom med 2-1 i cuper, och ni vet hur systemet fungerar.. Försten till 9 poäng får en cup.
Det roliga är den att han smsar och hypar så mycket inför matcherna, det gjorde jag också förut.
Men ända sen jag började lira fifa13 har jag legat lågt, jag låter mina vinster tala för sig själv.
 
Efter vinsterna igår kunde jag känna av hur mycket han satt hemma i sitt rum och brann av ilska haha.
Jag kan garantera att han kastade kontrollen i väggen, sparkade på saker i rummet och skrek svordomar.
Så efter den sista matchen skickade jag ett gulligt sms till honom lite iskallt, jag skrev: God natt, sov gott.
Det kanske fick honom att brinna ännu mer men halå, kom igen... Det är ju bara ett spel, det ska vara kul!
Haha lätt för mig att säga nu, sanningen jag kokade lika mycket för några dagar sen då han vann över mig.
Fast han är ändå värst, för när han gör mål eller vinner brukar han skicka sms med namn på låtar...
Som t.ex. Usher - Let it brun. Vi kan vara roliga för sen när jag vinner kontrar jag med R.Kelly - Burn it up!

Kommentarer
» Binta - Mulattha

Haha, sköning!

2012-10-05 // 01:48:03
URL: http://Mulattha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback