Då vare slut på veckan

Shaa bloggen, jag hoppas verkligen ni alla mår bra och har haft en superskön vecka!
Jag har fortfarande inte skaffat mig en ny laptop så ni får räkna med en fortsatt seg uppdatering.
Jag är fett sugen på en macbook men de är ju inte helt gratis om ni förstår vad jag menar...
 
Hur som helst så kom jag hem för ett tag sen, drog ut en snabbis och handlade på OK macken.
Min syster ska baka kanelbullar så jag behövde köpa ingredienserna som saknades här hemma...
Tyvärr hade inte OK allting men som tur var stötte jag på en kompis vid macken som körde mig till centrum.
 
Det var kul att se honom igen eftersom han är en barndomsvän till mig och vi har inte setts på flera år.
När vi satt i bilen på väg upp till centrum snackade vi om mycket.. livet, fotboll, tjejer och hur snabbt tiden går.
Det är faktiskt helt sjukt, vi tog upp gamla minnen från gården när vi var 10 år... Det känns som att det var igår.
Vi skrattade åt tiderna då vi alla kallade honom för 50 cent för de var så lika.. Goda stunder i livet, vi var barn då.
Han fick följa med mig upp till dörren sen för att hälsa på min syrra, så längesen var det!
 
Men annars så är allting lugnt för det mesta... Jag är väldigt mycket inne på instagram och checkar läget.
Laddade upp några bilder under helgen som har fått fett med likes och det är ju kul att ni gillar.
Som ni alla vet följer jag ingen på instagram, folk frågar mig varför och jag svarar därför haha.
Näe men jag kommer typ bara följa min tjej, min cinderella, punkt slut!! Driver bara haha.
 
Men det blir mycket instagram och twitter nu när jag inte har en laptop så se till att ni följer mig där!
Något som jag också har börjat uppdatera lite oftare nu är min personliga facebook!
Imorgon åker jag till Brage för att spela match med AIK's U-21 så det ska bli kul!
 
Har inte så mycket mer att skriva egentligen, har typ chattat med en tjejkompis på kik hela dagen.
I know, jätte intressant att veta... Eller nej jag vet, vem är tjejen? Det är väl mer intressant haha.
Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare, tunga är ni. Jag vet att ni saknar mina inlägg.
Förhoppningsvis kommer jag snart att kunna uppdatera bloggen som vanligt igen, peace out!

Kommentarer
» N

du e go du min broder, riktigt söt e du oxå :) <3

2012-09-10 // 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback