I'm Bäck!!



Shoo, det var inte igår haha. Jag är tillbaka från Barcelona och Spanien för er alla som undrar!
Jag skulle ju blogga när jag var där borta men så blev det inte. Istället twittrade jag från min iPhone och uppdaterade med bilder på instagram. Vad är det man brukar säga? Bilder säger mer än tusen ord, så bilderna jag laddade upp på instagram talar för sig själv egentligen. Riktigt soft var det!!
 
Men jag vet att många vill att jag ska sumera resan här på bloggen, så det tänker jag göra i dagarna...
Anledningen till att jag inte har bloggat sen jag kommit hem från Spanien är för att min laptop har dött! Så om uppdateringen blir seg framöver vet ni varför... Just nu är jag i behov av en ny dator och jag är rätt sugen på en macbook.
 
Jag måste ändå erkänna att jag är imponerad över antalet besökare som jag haft senaste veckan. Jag antar att ni har checkat in här varje dag i väntan på ett nytt inlägg haha, här har ni ett! Ta hand om er, kärlek och respekt!

Kommentarer
» Anonym

skriv från iphonen, dela me dig resan i barcelona

2012-09-02 // 21:02:25
» pamela

snygg bild! :D

2012-09-02 // 23:13:38
» Anonym

Perfectly Perfect...

2012-09-03 // 00:56:19
» Anonym

Sjukt underbar är du

2012-09-03 // 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback