Veckans update!

Shoo på er alla söta och sköna läsare, Bryan här.. Tänkte checka in med ett snabbt inlägg lite enkelt.
Vädret är ju ganska nice idag håller ni inte med mig? Just nu tar jag det bara lugnt hemma och lyssnar på musik.
Det är Chris Brown's album FORTUNE som pumpas genom ljudsystemet i vardagsrummet om ni undrar haha.
 
Igår fick jag ett trevligt samtal om man kan säga så, ett samtal som verkligen inspirerade och motiverade mig.
Jag behövde verkligen ett sånt samtal eftersom jag var på väg att tappa humöret, men nu känns det bra igen!
Det är underbart att ha folk runt om sig som kan få en att må bättre, som berömmer istället för att kritisera.
Jag uppskattar verkligen folk som jag kan ha djupa konversationer med och ibland också dra ett skämt.
 
Idag fick jag ett coolt samtal och det gällde ett tv-spel event som jag ska på nästa månad!
De som följer mig på instagram vet redan om att jag var på EA's huvudkontor tidigare i veckan.
Där fick jag förhandsspela det nya FIFA13 som släpps i butikerna den 25 September.
Just nu pågår en tävling på min fanpage där jag lottar ut tre vinnare som får spelet.
EA kontoret var fett med nice ska ni veta, 9:e våningen och en galen utsikt över Stockholm.
Här har ni två bilder bakom kulisserna när jag och Buba spelade mot Rapper Ted och Adam Tensta.
Håll ett utkik på min blogg, kommer en video snart då ni får veta vilka som vann och vad vi tyckte om FIFA13.

Kommentarer
» Douglas

Tjaman, jag vet att du har massor av videor om hur man blir en nike ambassadör, men vad är viktigast å tänka på och vilka vägar ska man ta, Peace

2012-09-14 // 10:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback