Open road (I love her)

Jag älskar att lyssna på den här, det låter mer som en ballad än rnb. Det fanns även en känslig video till Open Road men den har fan tagits bort från youtube, den var ungefär som om All Back, ni vet den jag la upp igår på Chris Brown och Rihanna. Egentligen behöver jag inte skriva så mycket mer, ni vet redan hur mycket jag gillar låten för jag har skrivit om den förut, om ni vill så (klicka här eller här) och läsa mina gamla inlägg från Juli förra året. 
I’m looking for her. I’m tryna find her. I really need her. I think I love her

Kommentarer
» s

Open Road videon du menar finns även på wshh, http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhYZuSZhRMURm8o2eo :)

2012-08-02 // 23:21:56
» s

Open Road videon du menar finns även på wshh, http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhYZuSZhRMURm8o2eo :)

2012-08-02 // 23:23:00
» TeamBryanMassa

Bryan, lägg upp lite videoinlägg som du gjorde förr i tiden. Saknar de, vore fett!

2012-08-03 // 03:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback