alåå



Heeey, fint väder idag också.. Det är otroligt :D
Jag älskar sol, vissa säger att de älskar sol när det är regnigt och blött ute men så fort det blir varmt och solen skiner så klagar de på att det är för varmt! Kom igen, antingen diggar man värme + sol eller inte!

Hur som helst, jag vaknade för inte så länge sen så jag ska ta och käka något nu.
Jag har haft fett svårt med att äta de senaste dagarna, jag har en visdomstand som håller på att växa längst in i munhålan, den har ännu inte brutit fam helt och det gör skit ont när jag tuggar, jag kan knappt tugga, jag sväljer bara maten.. fan aså det gör ont!!

Nu ska jag börja fixa och trixa lite ska ut och njuta av vädret med boysen.


Checkar in senare.
Kärlek o Respekt


Kommentarer
» SOLNAAAAAA

hej bryan, vafr skriver du inte om oss i din blogg, du vet vi tjejerna som ropa på dig i max,för några dagar sen, sen kom din kompis fram ist ?

2009-08-09 // 13:00:28
» *

Du liknar pharrell williams lite faktist :)

2009-08-12 // 23:29:21
URL: http://fantaasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback