Ballerinaaa

Haha, såg att någon kommenterade inlägget smoothies glass..
Hon/han skrev att jag leker chris brown eftersom jag har "klippt" mig som honom..
Hahaha. Tror du själv jag ska klipper mig så?
Jag har en virvel på höger sida ( vänster sida på bilden ) och det har han också..
Det är inget jag kan göra åt saken, mitt hår växer ut sådär så säg inte att jag försöker vara CB.

Även en av mina favorit fotbollsspelade Jermaine Jenas har en virvel..
Försöker han också vara som CB? Kom igen skärp dig...
Jag vet inte men det kanske bara är så vissa mulatter har så..

Hoppas du har förstått nu..

Hur som helst, är det bara jag som tycker det är gott med Ballerina :D ??

Kommentarer
» :)

Hahhahaha skit söt grej chris har(aa)din oxå;)

2009-08-17 // 17:44:07
» alex

bryan vi har träning idag, och du äter glass och ballerina...

2009-08-17 // 17:49:53
» naash

vart köper man sån där Respect my hustler/My best friend is my grind t-shirt? :)

2009-08-18 // 00:54:36
» Daniella

För det första, gud va söt du var! För det andra, I LOVE BALLERINA. För det tredje, så har du en skön blogg. :)

Ha en bra dag!

2009-08-18 // 15:06:38
URL: http://dellorco.blogg.se/
» Anonym

ASSÅ HEttt!

2009-08-18 // 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback