breeev

Wow!
Jag kom hem från skolan för ett tag sen och gissa vad jag såg på golvet så fort jag öppnade dörren?
Jo ett brev till Bryan Massa :D
Jag blev fett nyfiken haha, det är ju inte varje dag man får brev.
Hur som helst så öppnade jag det och det var inte något speciellt direkt...
Jag antar att alla som ska ta studenten har fått samma brev..
Haha fuck, jag trodde det skulle vara något bättre.. fast ändå så kan jag inte klaga.
Bättre med sånna brev än att få brev från tandläkaren haha.

Ser helt lost ut. haha ser ut som att jag dagdrömmer.

Det första jag la märke till när jag öppnade brevet var den vackra tjejen på omslaget.
Fett söt ju!

Efter att jag kollade igenom student grejjerna så var det dags att äta!!!
Och som alla vet kan jag inte laga mat så jag värmde piroger.
Galet hungrig haha.




Kommentarer
» anna

och de fööööörsta han gör är att kolla tjejen... skitsyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynd,desperat.



Du vill hitta din tjej,men SNÄLLA vem vill ha en kille som tittar på andra HELA TIDEN.

2009-08-31 // 19:51:40
» Kenza

Skulle du bli glad om det var något kärleksbrev?

2009-09-01 // 00:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback