dagen närmar sig sitt slut

Yes, dagen närmar sig sitt slut..
Jag är sååå trött, hela min kropp är helt slut, lite massage skulle inte skada..
Jag hade träning imorse efter träningen åkte jag hem och softade lite med Richy, sen så vilade jag inför träningen senare på kvällen genom att kolla på Run's House. Sen så var det dags att träna igen.
När jag väntade på tåget på vägen hem efter kvälls träningen så var det 3 killar som försökte stöta på en tjej.
Ena killen tar sin kompis runt armen och typ stryper honom och drar honom till tjejen, killen som blir strypt försöker göra motstånd för att han skäms, men hur som helst när de kom fram till tjejen så säger killen kan jag få ditt nr? Tjejen svarade inte ens.. haha grabbar det går inte haffa sådär.. det går inte :P

Hur som helst nu väntar jag på min syrra, hon kommer när som helst...

Så godnatt säger jag och bow wow med denna video..


Kärlek o Respekt till alla söta o sköna läsare
Glöm inte spana in bloggen imorgon



Kommentarer
» Jasmine Brown

Haha som om vi skulle ge ut vårt nr till några killar som gör så? Haha <3

2009-08-04 // 12:32:54
URL: http://xoxo.devote.se
» r

ooooh va snygg han äääär

2009-08-05 // 23:08:25
» Anonym

SÅÅÅ HEEEEET HAN EEE

2009-08-08 // 21:58:33
» Sara S.

ååh bow wow .

2009-08-12 // 00:45:55
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback