Fortsätter som vanligt

Okej, jag läste kommentarerna på förra inlägget.
Jag fortsätter väl som jag har gjort men jag kommer i alla fall lägga upp musik lite oftare.

Klockan är fan 8..Vad ska man göra idag? Vet någon ifall det blir bra väder idag?
Hur som helst jag ska på träning snart, sen när jag kommer hem får jag se vad jag hittar på.
 Jag har inte planerat något för idag, om jag orkar så kanske jag åker till Arlanda för att möta upp syrran som kommer och hälsar på från London..
Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag dra, glöm inte checka in bloggen senare.
Peaaaaace.

<3

Kommentarer
» Anonym

Vet vilka new boyz e men i den här låten så låter han(legacy) som lorentz rapparen från sverige eller är jag bara ensam om det?

2009-08-03 // 17:16:06
» sshaamo

Omgg lysssnar du oxå på neww BOYZ wowww:D Luvvv theeeemm . den första i sverige som göre, du e äkta cali dude =D .. lägg upp låten You're A Jerk ,chill juhh..:D seeyyaa ~<3

2009-08-05 // 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback