Fotboll hela dagen


Jag vaknade runt halv 3 idag, jag kollade på Chelsea matchen sen så åkte jag till Kista med Necher, vi var där en snabbis för att göra en grejj sen så åkte vi hem.
När jag kom hem så kollade jag på Liverpool matchen, nu softar jag i mitt rum och väntar på att nästa match ska börja, nämligen Manchester United - Arsenal. Jag håller inte på de lagen men tänker kolla på matchen för att njuta av en bra fotbollsmatch. Jag hoppas dock att det slutar oavgjort eftersom det blir bättre för Liverpool.

Efter den matchen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men senare på kvällen är det dags för en till fotbollsmatch.. Milan - Inter! Så precis som rubriken lyder så är det fotboll hela dagen haha.

Checkar in senare
Kärlek o Respekt till alla söta o sköna läsare


Kommentarer
» Tonje

wow, du var utrolig kjekk!

2009-08-29 // 18:20:31
» Anonym

är necher singel lr :P

2009-08-29 // 18:24:32
» Njomza

Heej :D Vad fin blogg du har! Ha en trevlig dag! Kram Njomza

2010-03-31 // 12:32:02
URL: http://njoomza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback