Herregud...

Vad trött jag är.
Sorry, jag vet att det var skit dålig uppdatering av mig idag.
Bara ett inlägg idag, eller igår för klockan är över 00:00 haha.
Men jag har typ inte varit hemma på hela dagen så det är därför.

Jag kom hem för typ en timme sen, hade match borta i Norrköping. Fyfan vad roligt jag och Elle hade haha, vi dog av garv 24, vi bara skrattade och skrattade.
Hur som helst, var i skolan idag men fick sluta tidigare än de andra eftersom vi hade samling med laget 14:30.
Matchen började 19:00 och vi var hemma kl 00:00.
Vi åkte dit med buss och det tog runt 3 timmar och som alltid hade jag med mig iPoden!
Jag lyssnade på Trey's album, om och om igen!

Matchen i sig var bra, arenan var nog den bästa jag spelat på, gräset var galet nice. Men tyvärr så startade jag inte, när jag hoppade in stod det 1-1 och det kändes jävligt skönt att få lobba bollen över målvakten och avgöra matchen med mitt 1-2 mål. 

Efter målet sprang jag mot hörnflaggan, kastade mig ned i gräset och gled fram på magen med armarna utsträckta haha! Vanligtvis brukar jag inte göra så men jag, Jerna, Tumme och Nebben kom överens att den som gör mål ska kasta sig ned på gräset och glida fram på mage.

Serieledare igen, mycket starkt grabbs!

Lite bilder
Bryan Massa
B.7

Tolga Ayranci & Bryan Massa
Tolga Ayranci aka Sveriges bästa junior målvakt + Bryan Massa aka B.7

Bryan Massa
Fräsch arena


Nebben Henry + Alex Kaka


Kommentarer
» Anonym

du vet att du kan känna cash på bloggen passa på för du har redan reklarem o sånt du känna fett mycke ;)

2009-08-29 // 12:27:30
» Ord blir meningar

är det himmelstalundshallen ? ;P

2009-08-29 // 13:06:32
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Linea

jag älskar din blogg.. den är fett intressant!!

kan du inte försöka uppdatera lite fler inlägg per dag haha besöker den rätt ofta!<3

2009-08-29 // 15:35:46
» Anonym

Kan du inte länka till några av din kompisar som också har en blogg?

2009-08-29 // 16:17:53
» ORG. REGGEATON FEST

HEJ ALLA !

NU KÖR VI IGEEEEEN REGGEATON FEST FÖR ALLA NI SOM ÄR ÖVER 16 I ALVIK, IKVÄLL FRÅN KLOCKAN 21-03.

VAR MED OCH DELTA I ÄNNU EN AV VÅRA SUCÉSFULLA FESTEN ! VÄLKOMMNA

2009-08-29 // 16:53:09
» Anonym

åååååååh tolga är så söt

2009-08-29 // 18:20:43
» Anonym

oufft du är fett fin! förresten spelar du i P91 i Vasalund ? <3

2009-08-29 // 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback