Hur har din sommar 09 varit?

Det här var inte mitt bästa sommarlov men den var godkänd!
Jag reste inte utomlands den här sommaren eftersom jag har haft träningar typ varje dag.
Vad gjorde jag under sommaren 09?
Jag spelade fotboll med kompisar, var ute och badade, var ute i stan rätt ofta.. levde livet..
Sen under Juli så började jag sommarjobba, jag jobbade på en förskola och det var kul faktiskt.
Men jag tycker att min sommar drog igång på riktigt under Agusti månad..
För då kom Terry och hälsade på från England och det var flipp varje dag och varje kväll haha.
Men som sagt sommaren 09 var helt OK, kunde ha varit bättre!
Hoppas mitt nästa sommarlov blir bättre.. eller nej, juste! Det här var mitt sista sommarlov!
Haha, nästa år är det sommar för mig men inget sommarlov...
Sommaren 09 var mitt sista sommarlov :( haha.

summer.jpg Summer image by alexismur19


De flesta börjar skolan denna veckan, eller har redan börjat = sommarlovet är slut.
Ni som har några dagar/veckor kvar, NJUT!



Iaf, hur har er sommar varit?
vad har varit roligast?
sjukast?
tråkigast?
fick ni nån sommarflört?
har ni festat hela sommaren eller har ni bara jobbat?
Tänk igenom, berätta, sammanfatta. Är den något att minnas?


Kommentarer
» L' o

Det här var min sämsta sommar från skala: 1-10 får den 3...

Det bästa med sommaren var att jag och mina kompisar åkte till min sommmarstuga *hade det sjukt roligt (a)*

det sämsta var att de flesta(dom sköna) hade rest utomlands o.v.s...haha fick ej en sommarflört tråkigt :P

sen det som vart bra är att jag har fått mycket färg här i sverige :D

och och det tråkiga var att det gick skit snabbt.. :/



Ha det bäst!

2009-08-19 // 18:04:01
» ιиєsιтα ♥

Chillat, UNG 08 =) PERU E BÄST

2009-08-19 // 20:06:19
URL: http://segerprincess.blogg.se/
» aster

den här sommarn va sådär, det gick väldigt fort känns som om de va skolavslutning förra veckan.... det roligaste va i sthlm och uppsala hos mina kusiner på alla bröllopsfester och kvällar alla vuxna typ chillade med vin, whisky och allt sånt sprit hade oxå lust att dricka men mamma var ju där typ 24/7, iaf alla hängde på nätterna typ till 3 på morronen de va så kul dom har verkligen humor.... de tråkigaste måste ha varit när man va rastlös typ och när de regnade nonsstop, hatar smålans :( vill tbx till sthlm.

jag har iaf inte fått nån sommarflött finns ändå inga katter i denna håla. annarss chillade jag med vänner vid torget ibland och typ snackade som en bög ibland bara för att få mina vänner att skratta men dom skratta så fort jag säger nått så whatever ;), men somsagt den här sommarn va väl sådär ok kan man säga skulle vart roligare med lite katter och sånt, btw u look pretty cute ;)

2009-08-19 // 21:57:26
» Anonym

folk tar det här som en hemläxa haha, softa nu

2009-08-20 // 14:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback