I Believe I Can Fly

Haha vilken dag.
Idag så hade vi inga lektioner, vi hade någon typ av idrottsdag.
Jag vaknade och kände direkt att jag inte skulle palla vara med så jag bestämde mig för att åka dit och kolla på de andra.
Men jag ångrade mig på vägen dit för jag var fett sugen på att springa 100m, men jag får ta det någon annan gång.

Jag kom lite försent och när jag kom så skulle de kasta kula.
Jag fick vara domare för att se till att ingen trampar över linjen när de ska kasta.

Efter att jag hade vait domare och de andra kastat kula var det dags att kasta spjut.

Det gick inget vidare... Jag kom dit för att kolla på men tänkte okej.. Spjut kan jag ju kasta.
Okej, jag inte på mig jumpa kläder direkt men ändå, det är ju inte som att jag ska springa 100m,
jag ska bara kasta en stav liksom..
Tryck på play för att se hur det gick när jag kasta.
Obs; Skratta inte, det gjorde faktiskt ont.

Aja, hur som helst...
Efter det kände jag att jag inte ville vara med längre.
Jag satte mig ner för att vila och se på när de springer 60m osv.

Sedan var det dags för höjdhopp!
Jag satt och kollade i början men sen var det dags..
Jag hade inte hoppat höjdhopp på fett länge, om jag kommer ihåg rätt så var senaste gången när jag gick på Sis i 7an.
Så jag var rätt sugen på att hoppa och tro mig det gick bra.
Stort tack till Z som filmade haha.
Ps. Arrish hoppade bättre när han tog av sig t-shriten
och Mekonen..haha har inga ord. Snubben är för rolig, han fuckar fan stången haha.
Han fintade mig helt när han sprang och sendan dök under stången för att han blev rädd.

Fan, inte viste jag att jag hade en dold talang,
ska sluta med fotbollen och satsa på höjdhopp nu!
Som sagt, jag hade inte på mig de bästa kläderna för att hoppa.
Nästa gång ska jag ha på mig shorts med ett par tunga jumpa skor!
Jag måste klara 1.85m, måste!
Checka in den här videon.. för najs haha!


Kärlek & Respekt till alla söta och sköna läsare.
Checkar in senare


Kommentarer
» Anonym

du skrev ju förut att du träffade en snygg tjej men du hade inga pungkulor för att gå fram till henne men om du kollar på henne och ler me ditt söta leende kanske hon kommer till dig:)

2009-08-27 // 15:45:24
» Anonym

hur gammal e du :)

2009-08-27 // 15:52:55
» juve

GRYYYYYYYYMYT!

2009-08-27 // 16:01:51
» vic

hahahahha dör

2009-08-27 // 16:09:47
URL: http://vicvic.blogg.se/
» Z

Det e den bästa som filmar o kommenterar, videon kan bara vara bra ...

2009-08-27 // 16:15:18
» SAVINAS

grymm du är .. katt också ;)

2009-08-27 // 17:27:17
URL: http://saverna.blogg.se/
» Sara

"10ende gången gilt" whaaat? hahahha

Sista videon var grym..

N' I belive that I can fly..

2009-08-27 // 17:39:09
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Mekis

Zalif har många ord men han klarade inte över 1.20 :P

2009-08-27 // 17:43:52
» Ord blir meningar

AHAHAHHA andra videon.. jag dör!

2009-08-27 // 19:11:56
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

så jävla roligt när du ramlar haha. gullig du är

2009-08-27 // 19:31:46
» Z

Inga namn nämnda... Alexander mekonen

2009-08-27 // 21:41:35
» Mekis

hahahaha, zalif kanske borde bli kommentator.

2009-08-27 // 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback