Marques Houston

Alla MH fans var inte oroliga, jag har inga dåliga nyheter, jag har brabra nyheter.

Marques Houston har varit borta ett tag men nu är han tillbaka med 2 sköna musik videos.
Sunset videon har jag väntat på i 6 månader och äntligen är den klar!!
Sunset texten är skriven av Marques Houston och är baserad på en riktig kärlekshistoria som han har varit med om.
När han sitter i bilen och kollar på bilderna så ser man att det tjejens ansikte är lite suddigt..

Den är så skön, jag lyssnade på den om och om igen igår kväll, även den andra låten är bra; Body...Galet fräsch video aså haha.

Marques Houston is bääck baby!!

Kommentarer
» Idha

Håller med om att Body är grym, sunset kanske är en sån som man måste lyssna på några gånger innan den blir tung. =)

2009-08-16 // 16:18:41
URL: http://idhaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback