Piss väder


Japp, det har varit piss väder typ hela dagen men vädret förstörde inte min dag i alla fall!

Min dag har varit toppen, ni vet den där känslan när allt går bra, allt bara flyter på och inget går snett?
Den där känslan när man bara får beröm och inte kritik, den där känslan när man får goda nyheter och inte dåliga?

Exakt så mår jag nu, jag mår bara så fuckin bra, jag är på braaa humör!

Som Ice Cube sa, Today was a good day!

Är hos en kompis nu, jag måste vara social, kan inte sitta här och blogga haha men jag checkar in senare.
Glöm inte spana in bloggen senare.

Kärlek o Respekt
till alla söta och sköna läsare


Kommentarer
» Anonym

du e häst, jag vill rida på dig,

snuskiiigtttttttttt

2009-08-14 // 01:40:30
» Anonym

kan du a en till frågestund? :)

2009-08-14 // 09:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback