Richy is bäck

Efter en månad i Irak är Richy äntligen tillbaka.

Jag hade tidig träning imorse och kom försent, inte för att jag försov mig utan för att det var problem med tågen.
Det hände en olycka, någon hade hoppat framför tåget och begått självmord.
Så jag kom ca 30 min försent till träningen, på vägen hem från träningen märker jag att mina fotbollsskor inte ligger i väskan...fick reda på att det var nebben som tagit de haha, så jobbig du e bror, så jobbig.. :P

Sen var jag i kista med tumme, han skulle reklamera sina fotbollsskor men fick inte det, de limmade skorna istället.

När jag kom hem fick jag sms av Richy att han är hemma. Jag blev glaad haha han är som en bror för mig :D
Vi har känt varann sen vi var 5/6 år.
Så han kom över till mig och vi softade, eftersom vi inte hade sett varann på ett tag så hade vi mycket att prata om..
Vi pratade om fotboll, real madrids värvningar, vi pratade om tjejer, Michael Jackson, saker vi gjort under sommaren...allt möjligt.

Idag kom Richy,
ikväll kommer min syrra från London,
imorgon kommer Terry från London :)


Kärlek o Respekt

PS
Kom igen vad är det med er? Kommentera lite på inlägget där Biggie pratar om kärlek!
3 kommentarer hittils..Det är för lite... Jag vet att just du som läser detta har problem med kärleken!
Passa på och ställ din fråga till Biggie!!


Kommentarer
» Anonym

Gud va lik Cesc Fabregas han är!!

2009-08-04 // 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback