sms som får mig att skratta


Haha så löjliga sms att jag inte ens orkar läsa klart sms:et.

Jag vet inte hur många sånna sms jag har fått av olika personer idag.
Det första fick jag när jag var med Guled runt 3 tiden... Jag läste 3 rader sen la jag undan mobilen...
Efter ett tag bombaderas mobilen med sms från olika personer fast med samma text:

The Voice 09 - Hej alla glada ungdomar!
För att ge alla en bra skolstart så tankar vi på ditt kort med 50kr
om detta sms skickas till 10 Personer innan 00:00 ikväll!
Då har du 50 extra imorgon!
Vid tekniska fel, anmälan/annat så kan ni kontakta våran kundtjäst
08-937208 eller hitta mer info på
www.theVoice.se/free

Nu när jag skrev ner det här så var det första gången jag läste hela sms:et.
Jag hade inte så mycket för mig så jag testade gå in på thevoice.se/free, sidan finns inte ens haha.
Orka skicka vidare haha..de som har följt min blogg kommer väl ihåg inlägget då jag bjöd på 75kr Comviq Kompis.
Jag lovar att nästa gång jag tankar på mobilen så köper jag en till mig och en till er.

Hur som helst.. Det jag vill komma fram till är att jag hatar kedje sms.. som t.ex.;
Om du skickar vidare det här sms till 6 personer kommer den du älskar bla bla blaaaaaah!

Kommentarer
» http://johannaprasad.blogg.se

haaatar dem där smsen!

hahah ahr fått typ 10 stycken såna där the voice sms idag :D

2009-08-18 // 00:42:36
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
» Anonym

asso får damp de går inte o komma in på din blogg ju , de skitsvåårt :(

2009-08-18 // 02:17:27
» Anonym

kan inte komma in på din blogg:S

2009-08-18 // 03:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback