Succesful

Go'kväll på er,
Jag kom hem från träningen för ett tag sen, sitter och äter pomes med korv medans jag skriver det här inlägget haha.

Äntligen, snart är musikvideon helt klar.
Ni kanske undrar vilken musikvideo jag menar?
Jag menar min och Biggie's, vi spelade in en musikvideo till låten Hemma Fest!

Haha, ne skojja bara, fett torr :D

Men seriöst nu, snart är Trey Songz och Drakes musikvideo klar.
Låten heter Succesful och om ni har hört låten innan så vet ni vad låten handlar om.
Det handlar om att man vill vara framgångsrik, man vill ha pengarna, man vill ha bilarna, tjejerna, kläderna...
Ahh man vill helt enkelt bli framgångsrik
Texten är fett bra faktiskt, inte minst refrängen som Trey sjunger...
I want the money, money and the cars, car and the clothes, the hoes I suppose.
I just wanna be, I just wanna be,
I just wanna be Succesful..

Den här låten finns även på Trey Songz album som släpps officielt den 1:a September.
Tryck på play för att se lite av videon.. som sagt den är inte klar än.


Tryck på play för att höra vad Drake och Trey har att säga om själva låten och videon..

Jag lyssnar ofta på den här låten..
Varför? Jo för att jag ser mig själv i den här låten, jag vill bli framgångsrik...

Kommentarer
» Ord blir meningar

trey songz är såå tung.

2009-08-27 // 23:19:28
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

den e tuuuuung

2009-08-28 // 17:13:45
» bavve amin

Jag har väntat fett länge på videon asså, precis som dig har checkat behind the scenes. Men den kommer bli fett nice!

2009-08-28 // 21:59:42
URL: http://baveamin.blogg.se/
» Anonym

abbow älskaar bådee tvåå speciellt drakeee

2009-08-30 // 21:05:06
» Simon

Fet video asså! Trey songz äger så ***** mycket!

2011-02-06 // 22:24:21
URL: http://www.ergonordic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback