svar på den "lilla" frågestunden


Eftersom jag inte var hemma på hela dagen så tyckte jag att vi kunde ha en liten frågestund.
Som jag skrev innan så skulle jag bara svara på 20 frågor.
Men jag kan nog svara på några till eftersom jag är så snäll :)




1. Postat av:
Annica Vad är det godaste du vet? =P kommer inte på någon vettig fråga.. hah.
Hmm...Det gooodaste jag vet är nog Hubba Bubba :P om du vet vad det är? haha världens godaste tuggumi :) men smaken tar slut snabbt hahah.

2. Postat av: 
Hur e d me dig? Har du haft bra sommar? Lycka till imorgon med bollen !
Hey på dig. jo det är väl brabra. Jag har haft en godkänd sommar. Har din sommar varit bra? tack i efterhand.

3. Postat av:
Äntligen har jag sett dig alla snackar om dig fan va het du är! Du kan spana in min blogg om du vill och hör av dig nån gång 0738548897:)
Hahahaha

4. Postat av:
ska du till ung08 och the voice det här året? :)
Jaa fan :D ska på 08 festen och haffa alla fjortisar :D ne men, jag tror jag ska in och kolla läget, då menar jag inte festen utan själva festivalen, det är ju skönt, många aktiviteter osv. Men när är the voice konsterten och ung 08?

5.Postat av:
katten från blåa
tja bryan.. jag undrar hur mycket din blogg är värd?på vissa bloggar kan man se hur mycket bloggen e värd....
Hey på dig katten från blåa :P  Jag vet faktiskt inte hur mycket min blogg är värd :P vadå kan man sälja sin blogg eller haha.. eller kollar man värdet bara för att det är kul att få veta hur värd den är?

6.Postat av:
Johanna

vad heter din kusin han är så jävla snygg ! Batomba ! :D Men du är snyggare ! , men iallafall msåte veta hans namn och hans nummer ! <3 ?
Haha, han heter Pierre. haha :D du fick hans namn, hans nr kan jag inte lägga ut här på bloggen tyvärr.

7.Postat av:
Hanna

Du vet att du liknar Bow wow jätte mycket ? GIllar du han ?
Tycker du det? Jadå, jag diggar honom. Har du hört hans senaste låtar? han flippar ur totalt ;)

8.Postat av:
sara

Kan jag få ditt nummer ? snälla !
Sara, det blir rätt jobbigt om jag lägger ut mitt nummer här på bloggen, jag har precis bytt nr för att jag är trött på att folk ringer dolt.

9.Postat av:
anonym vettööö

besöker du dom som länkar till sin blogg när de kommenterat? :P
Inte alltid men ibland :)

10.Postat av:
Sara s akalla

Hej du e katt :) Vad e din favo maträtt ?
Ris med kyckling och kebabtallrik, vad är din favo maträtt då? :)

11.Postat av:
siiiirre

tycker du hon esther baxter är katt fast hon inte är ljushyad ?
Haha, är det där ens en fråga? Det klart jag tycker hon är KATT!

12.Postat av:

berätta ordentligt hur guzzen du haffa i kista centrum. Man vill veta vilka bryans eyecandy är:P
Yani, i stil ,hårfärg,längd lalalal, u get it ;)
Svensk, guld/brunt hår, bruna ögon, legins med grå kofta, klack skor. haha räcker den beskrivningen :P ?

13.Postat av:

vilket fotbollslag spelar du i?
Vad tycker du om desireenilsson.blogg.se?
Vad hade du gjort om någon kom fram till dig och ba"jag läser din blogg, kan jag få en autograf?!!!"
hur går de me jessika du sjunger om i dina låtar... hehe

Vasalunds if.
Ingen aning om vem det är...
Haha överdriv inte nu :P jag hade sagt; det räcker haha :P
Haha jo det rullar på med Jessica ;) haha.

14.Postat av:
aster

vad gillar du för tjejer? :)

Alla gumman, alla.

15.Postat av:

skriver du: vem? i ens logg om man lägger till dig som vän på facebook? :P

Nej, det gör jag inte :)

16.Postat av:
queen

hur många seriösa förhållanden har du haft? :)

Jag har inte haft något seriöst förhållande än, men det kommer snart hoppas jag hehe :)

17.Postat av:
Maria

Skulle du kunna tänka dig att vara tsm med en kurd? <3

Jadå, skulle hon kunna tänka sig vara tsm med mig så skulle jag kunna tänka mig vara tsm med henne :) <3

18.Postat av:
Solange

Hej Bryan! Tycker du är så jävla fin. Puss.

Tack, desamma, desamma. <3

19.Postat av:
emma

Det här kanske är en fråga som du inte funderat över så mycket. Men jag undrar om du är så lugn och glad som du visar du i bloggen, eller är du mer arg av dig. Du kanske är arg när de väl gäller eller behärskar du dig i sådanna situationer?
Svara gärna :) PUSS

Jadå, jag är glad och lugn precis som jag visar att jag är här på bloggen, men jag kanske är för lugn haha..
Ibland kanske jag inte visar att jag är så glad, men då beror det bara på att jag är trött.
 
20.Postat av:

Tycker du att det är snyggt när tjejer har, tatuering,percing,silikonbröst,förstorat läpparna?

Ja, det är snyggt men tatuering, speciellt när en tjej typ har en fjärill eller något liknande vid midjan...
Percing är också OK. Det andra kanske är lite överdrivet...jag gillar tjejer som ser bra ut helt naturligt.

21.Postat av:
KUNG/ A A Ghaleeyd

hej..
vad tycker du om att Zlatan flytta från inter till barcelona? :)

Tungt, tungt. Zlatan vs CR9 ;)

22.Postat av:

hur lång är du? ;)

Jag är 185, eller jag var 185 senast jag mätte mig och det var för ett tag sen så jag kanske är 186 nu.
Haha iaf, det är ingen big deal, samma sak :D

23.Postat av:

har du haft sex med kissie?:P

ah, hon var såå keeff !

24.Postat av:

hej älskar din blogg & dig :$
skulle du kunna tänka dig att träffa en bloggläsare? och kanske bli mer.....?

Heysan, tack ♥
Jadå, varför inte? Jaja, sen om det ska bli mer så beror det på ju hur hon är som person osv om du förstår vad jag menar.

25.Postat av:

vilken storlek i skor har du? för du vet ju vad man säger:stora fötter stor........

Jag har storlek 44 / 44.5

26.Postat av:

vilken tjej skulle du helst dejta
en blondin med stora bröst, stora läppar, och jättemycket smink typ som kissie
eller
en blatte med liten rumpa, killkort hår och som är lite överviktig men jättesnäll :)?

Nästa fråga, tack.

27.Postat av:
zsab.

Jag har följt din blogg ett tag nu,..lite nybörjare hahah men du verkar vara en bra person och skit söt person hoppas du verkligen är så i verkligheten thihi ^^
hmm min fråga är...vad anser du är största skillnaden från när du var yngre och nu? - mitt är t.ex att jag blivit mer social och mer studiemotiverad hähä
pössss :)

Haha okej. Bra fråga faktiskt.
Jag tycker att jag var blyg förut, nu tycker jag inte att jag är lika blyg.. Sen så tycker jag att jag har blivit mer beslutsam, alltså jag vet vad jag vill.

28.Postat av:

u dont understand. your turn now!
Oj, haha.

29.Postat av:

brukar du skriva till tjejer att du tycker att dm är snygga om du tyccker det.ellr brukar du skita ide?
Jaja, tycker jag hon är snygg så skriver jag till henne. Jag skiter i det väldigt sällan :P

30.Postat av:

varför e d aldrig inne på myspace
En väldigt bra fråga, ska jag vara ärlig så vet jag inte... Jag ska fan ta och logga in nu bara för att du sa det :)
www.myspace.com/BryanBoyTellem

31.Postat av:
indra

hej bryan!
jag undrar vilka bloggar du läser?
inte bara kända bloggar utan också "helt vanliga"? ;)
Heyhey, jag läser ingen annan blogg än min. haha ne men helt seriöst. Jag följer ingen blogg, inte kända bloggar heller.

32.Postat av:

seriöst vad tycker du om de folk säger till dig ?? folk e galna här asså hahahahh
Haha, ne men det är skönt när tjejerna säger bra saker om mig :P



Så då var det klart. 32 underbara frågor. Jag tycker det här var den bästa frågestunden hittills.
Det var kul att svara på de här frågorna..



Kommentarer
» Anonym

aight, skönt att du svara på min fråga ;)

ung08 är nog den 11-15augusti och den 16de är the voice :)



vi hörs sötnos/N

2009-08-03 // 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback