Syrran och Terry


haha Mamma varför 3 fingrar??

Efter en och en halv vecka med syrran här hemma så åker hon tillbaka till London, hon åkte för några minuter sen.
Jag blev förvånad att vi inte tjafsade och bråkade... Haha för några år sen var vi som djur... Vi bråkade om vem som skulle sitta vid datorn, kolla på tv osv. Haha shit asså..
Tare lugnt i London sis! Glöm inte skicka en sidekick :D


Men det är inte bara min syrra som har åkt. Terry, en broder från en annan moder åkte hem till London för 2 dagar sen.
Han var också här i en och en halv vecka. Tro mig mitt sommarlovet blev bättre när Terry var här, varje dag hittade vi på något, och varje kväll hände det grejjer, och när det händer grejjer då ni vet det händer grejjer haha!

Nu har jag bara Guled kvar haha. Han åker också hem till London snart..
Fan att alla ska bo i London halå!!



Kärlek o Respekt till alla söta och sköna läsare

Kommentarer
» jna

DU ÄR SÅ FIN =)

2009-08-17 // 18:35:35
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
» Anonym

Kan du inte köra en lite frågestund! :D vet att du har gjort det några gånger nu men iallafall:)

2009-08-17 // 21:00:18
» pommes frites

är Terry inte killen som filmade er på kvällen efter ni hade tittat på filmen Borat.

När ni väckte en man som började jaga er :D



hahah hoppas att du fattar :P

2009-08-17 // 23:00:44
» Moris

haha va gullig mamma. tre fingrar hahah!

2009-08-18 // 02:56:07
URL: http://moris.blogg.se/
» Anonym

Holy crap fan vad söt syrra du har. :)

2009-08-18 // 12:58:47
» Anonym

Din syster är fett fin ju:D

2009-08-18 // 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback