Ta det lugnt

Idag ska jag bara ta det lugnt.
Jag vaknade för någon timme sen, nu sitter jag och äter frukost.



De senaste dagarna har jag varit ute i kungsan precis som många andra, då menar jag inte på dagen utan på kvällen.
Det är ju skön stämning, alla är på bra humör osv.

Det är rätt roligt också för att de gångerna jag har varit där har det kommit fram tjejer till mig och frågat om det är jag som är Bryan, eller om det är jag som är MulattoBee osv osv haha.
Kärlek till er :) <3

Hur som helst idag ska jag bara ta det lungt, har varit ute och kommit hem sent på natten i flera dagar nu så..


Kommentarer
» Anonym

haha du var sötast när ja snacka med dig i 08 :)

2009-08-13 // 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback