Tips!

Som du ser så har bloggen uppdateras med lite reklamer.
Det är inga tråkiga reklamer, tro mig.


Är du trött på ditt nr? Vill du ha ett nytt nr?
Är du trött på att folk ringer dig dolt? Skaffa i sånna fall ett nytt nr!
Klicka på Comviq reklamen och skaffa ett nytt nr HELT GRATIS.
Du får det hem skickat + att du får 100kr i RINGPOTT.


Är du en snubbe som gillar Cross/Moppe, Bilar osv?
Klicka på den reklamen för att hitta BILLIGA mopeder!
Eller det kanske är dags för dig som fyllt 18 och har körkort att leta efter en grym bil i bra skick?
Klicka på den reklamen i sånna fall.



Som det står på reklamen...Har du tur i spel?
Tryck då på den reklamen för att delta i olika tävlingar.
Det är gratis att registrera, varje vecka låtas en vinare ut.
Grymma priser, som t.ex. Hotellweekends osv.


Även här registrerar du dig helt gratis och har varje vecka en chans att vinna resor till länder runt om Europa!
Fråga inte mig om jag är medlem haha, jag blev medlem för läääänge sen haha!


Kommentarer
» Madde

Hej sötis :) jag <3 din blogg :D



men du, vad heter kenza exakt på facebook? du får gärna mejla svar :)

2009-08-26 // 16:57:25
» ilona

Hej bryan :)

Ville bara säga att du är en kille som alla killar borde se upp till. Du har visat mig på dina frågestund videosar att du är en toppen kille, du vet hur man behandlar tjejer, då menar jag med respekt och utan att bara leka med dom..

''Man leker inte med tjejers känslor'' sa du i ett klipp. Fyfan va mogen, bra och fantastiskt kille du är. Du är killen alla tjejer vill ha, inte bara för att du är söt o snygg, för att din insida säger mycket positivt. Du är en person som jag behandlar med respekt, för jag vet att du också skulle göra det tillbaka. Fortsätt vara dig själv för världen kommer att älska dig för den just du är!



Jag vet, jag vet det blev en hel berättelse haha. O allt kom från hjärtat

2009-08-26 // 17:57:01
URL: http://ilnas.blogg.se/
» Anonym

öööör player!

2009-08-26 // 18:44:13
» Anonym

öör player!

2009-08-26 // 18:45:35
» Anonym

hahahahah hur mycket får du för att skriva det där?

2009-08-26 // 23:06:13
» Anonym

haha asså om du försöker tjäna något på dom där annonserna lycka till. d går inte ens å klicka på dom hahaha

2009-08-27 // 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback