TREY SONGZ


Äntligen har hans album (Ready) kommit ut!
Jag viste inte exakt vart jag kunde ladda ner albumet så jag bad Viktor om hjälp och till slut hittade jag albumet.
Fyfan va grymt album! Alla låtar är bra. Då menar jag inte bara att de är bra, jag menar att de är skit bra och låtarna har sköna texter. Jag gillar alla låtar i albumet, men är det en som jag gillar extra mycket just nu så är det Invented Sex! Men nej... Haha jag gillar Jupiter Love också! Och Does he do it! Och Neighbors know my name! Juste jag glömde, Yo side of the bed också!Du ser, jag kan fortsätta hela dagen, men de låtarna jag nämde precis har fett skön text asså. 
Shit asså vilket album, jag blir dum haha.
Som sagt alla låtarna i albumet är fööör sköna och Trey gör sin grejj haha!

Gillar du RNB köp/ladda ner albumet nu nu nu!

I typ 3/4 veckor har jag lyssnat på hans låtar från mixtapet Anticipation som var ett smakprov kan man säga.
trey-songz-anticipation-mixtape1

Mixtapet har otroligt sköna låtar men nu är det albumet jag ska lyssna på väg till träningen...
Peaaace!

PS. Trey & Drake äägeeeer!


Kommentarer
» Anonym

läs dina kommentarer i det andra inlägget

2009-08-26 // 18:40:46
» Ord blir meningar

han e fett snygggggggg :D haha

2009-08-26 // 20:10:57
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» bavve

hans album e gaaaaalet nice, han är min favorit artist har väntat cok länge men albumet släpps officielt den 1 september

2009-08-27 // 15:27:51
URL: http://baveamin.blogg.se/
» you never know :)

ouch han e så jävla snygg guud kung lovar alltid lika skön röst , du va jätte vacker förresten :)

2009-08-28 // 18:32:51
» Anonym

Hur fick du tag på albumet?

2009-08-28 // 21:49:17
» kallen_

helt okej röst!

2010-12-27 // 02:30:17
URL: http://www.phonehouse.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback