yuupp


God dag
Idag har jag match så jag har tagit det lugnt hemma. Jag har precis som vanligt bara softat med laptopen.
Jag åt för ett tag sen...gissa vad jag åt???
Kebab! För gott :)
Hur som helst, igår på natten så chillade jag och Richy, vi spelade lite Fifa09, snackade skit osv.
Sen så kom jag på att några tyckte det var roligt av mig och Guled att göra en video när vi svarar på frågor.
Visst, det kanske var kul, men det är också 1000 gånger lättare för mig och svara genom att spela in en video.

Så jag och Richy spelade in en video när vi svarar på alla era frågor :D
Men den här gången var det inte lika mycket skämt som när jag Guled svarade på frågorna.
Det var så många frågor att det blev flera delar.

Laddar upp alla delar snart.
Nu ska jag pumpa Greenlight mixtapet medans jag städar mitt lilla rum!

Kärlek o Respekt


Kommentarer
» Anonym

Haha sköna ni är.. men lyssna, ladda inte ner från limewire! Ditt bredbandsbolag kan se det och du kan torska, en kille betalade 300 000 för några dagar sen i Lund för han hade laddat ner ett album =P Adda min msn [email protected] så kan ja ge dig en länk så du kan ladda ner från youtube, skiit enkelt =P besiitos

/ Michelle

2009-08-25 // 22:40:26
» :::

aboo azzo hur många gånger rör du din keps ya! , haha skiit tööng bloog du har! :P

2009-08-27 // 21:54:36
» johan

älskar kebab, finns inget godare!

2011-02-06 // 23:34:51
URL: http://www.ridestore.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback