1 December

Godmorgon på er!

Tänk att det är nyår om 30 dagar, fan vad nice!



Jag har en lång dag framför mig, efter skolan måste jag skynda mig till banken för att ta ut studiebidrag.
De stänger ju rätt så tidigt på dagen så jag måste verkligen stressa efter skolan, jag ska också prata med de i banken om att jag vill ha mitt studiebidrag insatt på mitt konto nästa månad, inte fan vill jag ha hem någon onödig check som jag måste ta med till banken för att få ut pengarna!

Efter att jag har varit på banken ska jag troligen möta upp min kusin som göra mig sällskap medans jag försöker hitta något som jag kan köpa till min syrra i födelsedagspresent.
Btw, jag såg att någon kommenterade att jag borde köpa bad grejer som tex. Bubbelkulor och sånt.
Det är fan sant, det är något nytt, parfym verkar så uttjatat, men jag får se vad jag köper till henne.

Efter att jag har varit med min kusin och köpt presenten ska jag hem, jag hinner förmodligen vila lite innan jag drar till gymmet. Jag tänker vara med på CORE passet, fan vad jag längtar haha.

Sen när jag är tillbaka från gymmet så ska jag hem och layback och bara ta det lungan!

Yuup, nu ska jag upp från sängen, tvätta ansiktet, äta en macka, borsta tänderna och röra mig till skolan!

Jag checkar in senare!

Kommentarer
» jennifer

du ser riktigt bra ut!

2009-12-01 // 10:48:38
URL: http://jennifergulliksson.bloggagratis.se
» Anonym

nee smycken älskar vi tjejer inte bubbelkulor..köp saker man minns inte saker som slösas bort direkt

2009-12-01 // 12:33:06
» c

elr pressentkort de är också bra

2009-12-01 // 12:40:26
» Anonym

NYYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRR längtar

2009-12-01 // 16:35:40
» Anonym

NYYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRR längtar

2009-12-01 // 16:35:40
» ellinor

sexiig ;)<3

2009-12-01 // 18:02:53
» Ewlin

likadan armband jao;)

2009-12-03 // 20:46:50
URL: http://ewlinyalda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback