ÅNGEST

Hey på er alla goa läsare!

Jag kom hem från gymmet för ett tag sen, det blev inga julklappar idag, jag tänker handla julklappar imorgon istället men fortsätt kommentera inlägget under och kom med förslag är ni snälla.
Såg att någon kommenterade att de hade köpt något axe packet med deo osv för bara 79kr!
Det där var fett med smart, det kanske jag köpter till Pappa.
Det var otroligt många tjejer på gymmet idag, när jag kom fram till receptionen blev jag typ chockad haha.
De såg ut som basket tjejer men jag vet inte, jag kanske har fel!

Hur som helst, i väntan på bussen så såg jag två otroligt fina tjejer.
Jag lovar det var ett tag sen jag såg sånna fina tjejer, de stod precis bakom och varje gång jag kollade bak kollade båda på mig. Ena tjejen kände jag igen som fan, jag vet inte hur eller varför men jag måste ha sett henne förut.
Jag lyssnade på musik och började lägga upp en plan hur jag ska börja prata med dom och försöka få deras nummer.
Problemet var att båda var jätte fina och jag kunde inte bestämma mig vems nummer jag skulle ta.
Till slut kom jag fram till att jag tänker fråga båda om jag kunde få deras nummer haha.
Det tog ett tag till jag hade tänkt klart och precis när jag tänkte fråga de så kom bussen och jag var tvungen att gå. Jag hade fett med ångest på vägen hem, borde bara börjat snacka med de direkt.
Haha, jag bryr mig inte tjejer, ni har inget val. Om ni ser detta adda mig på facebook på direkten!

Kommentarer
» Anonym

Mannen väntar på din spotify lista !!

2009-12-21 // 22:01:33
» sara hazem

haha aw, hur såg dom ut då? :)

2009-12-21 // 22:16:26
URL: http://ciaosara.blogg.se/
» a.

yes, vi var basket tjejer ;)

2009-12-21 // 22:47:20
URL: http://asindependent.blogg.se/
» Anonym

hahah du har för asså för mycket luft jag tänka mig att dem inte ens vill ha dig hahah sucker

2009-12-21 // 23:08:54
» Anonym

Pinsam människa

2009-12-22 // 00:35:23
» Anonym

svårt att hitta dig på facebook

haha det var kul att du stod och värmde dig med oss

2009-12-22 // 01:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback