ARSENAAAL!

Hahahahaha!

Asså shit vilken match!!! Såg du inte den så missa ni något kan jag säga!
Jag skrev tidigare att matchen mellan Arsenal och Aston Villa skulle bli spännande och det blev den också!

Jag hade för mig att Fabregas inte skulle spela för att han är halvskadad.
Han hoppade i alla fall in i matchen i den 58de minuten, han ändrade matchbilden helt och hållet!
Han gjorde mål på en FANTASTISK frispark, inte nog med den i den 81a minuten så gjorde han sitt andra mål.
Alltså kom han in och gjorde två mål för Arsenal som tog ledningen med 2 mål mot 0.
Med 8 minuter kvar att spela så byttes han ut för han började känna lite av skadan...
Haha vilken stjärna, kommer in gör två mål lite lätt och sen går han ut haha!
Diaby punkterade matchen helt och hållet med sitt 3-0 mål! Diaby och Song har utvecklats enormt mycket!

Här bjuder jag er fotbollsälskare på målen från matchen!


Go Gunners!
Nu får vi alla Arsenal fans hålla tummarna för att United inte vinner mot Hull!

Kommentarer
» Anonym

fabregas är så jävla bra, bäst i premier league! hoppas han ej blir skadad länge :(

2009-12-27 // 19:03:41
» mrs babatunde aka mrs gunnerfan

du e mobbad hah när började du gilla arsenal i år? hah senaste året som gick var det ju man utd :s

2009-12-28 // 01:58:24
» Anonym

Fan arsenal är i grym form just nu synd för dom att fabregas är små skadad hela tiden....

Själv är jag Chelsea fans och fan jag tror att arsenal kommer vinna ligan i år för Chelsea kommer tappa Drogba,Essien,John obi mikel,Kalou. så det känns jävligt skört.

2009-12-30 // 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback