AVATAR?!?!?*"¤#%!


Glöm inte kommentera vad ni tycker om klippningen haha!

Kommentarer
» SODERKRANTZ

det är en amerikansk science fiction film och du vet nog vem som regisserat den. det handlar om en kille som är före detta marinkårssoldat som har blivit förlamad från midjan och neråt . han börjar jobba på "avatar-programmet" och som tack så ska han få sina ben tillbaka . det är en planet / måne vetinte riktigt som är täckt av djungel , och massa varelser , ganska många skrämmande. Pandora är ett hem för Na'Vi det är en människo ras som har svansar , blå hud och är ungefär 3 meter. människorna är där på jakt efter värdefulla mineraler och Na'vi strider för sin överlevnad.

människorna har skapat avatarerna för att överleva på Pandora eftersom dem inte kan andas in luften där.

Jake sully(sam Worthington) "marinkårssoldaten" genom sin avatarkropp, han möter en ung kvinna Neytiri (zoe saldaria)

Jake blir förälskad i Neytiri och han måste då välja sida i en strid mellan människorna och Na'vi folket :) det är vad filmen handlar om !!! hoppas du går och kollar på filmen och jag tror du kommer gilla den faktiskt :)

2009-12-23 // 02:35:55
» MA

Vill också se den faktiskt :D

2009-12-23 // 03:44:00
» Josefin

dina videoinlägg e så jääävla sköna!! :) älskar videon när du dansar!!! de e sånt som kan vända en dålig dag! :D keep up the good work <3

2009-12-23 // 13:41:06
» Anonym

Just google it haha ;) Enkelt.

2009-12-23 // 14:03:03
» Anonym

det handlar om din kompis porre som porrar om porr

2009-12-23 // 14:18:51
» Anonym

du äcklar mig, och värkar förövrigt jävligt dum i huvudet.

2009-12-23 // 14:57:23
» Therese

Jag såg den igår och den var bra, inte den bästa jag sett. Men ska man se den ska man se den på bio, inte hemma. Ljudeffekterna gör mycket. Jag gillar inte science fiction annars, men den här var helt ok. ;)

2009-12-23 // 15:05:48
URL: http://piggepelle.blogg.se/
» Steph

HAHAHA vilken stor besvikelse ! Du var ju söt, men sen när du öppnade käften så ville man bara trycka på mute knappen. Är du gay? just asking ! Peace

2009-12-23 // 17:30:44
» Anonym

haha fan va skön när du leker upptagen.. :P men avatar måste du fan se, den är sjukt bra! soderkrantz beskrivning är grym!

2009-12-23 // 18:59:35
» triisha

Heeeey booy! , haha du fixade ju så jag gick och såg 2012 så vi vet vad bra filmer är u digg:p iaf haha Filmen va Aight Jag Såg den 3D tvääär jobbigt med glasögonen 2h40min men den va niiice inte den bästa jag brukar inte direkt gilla såna filmer men nu när det har gått 1dag sen jag såg den så tyckte jag ändå om den man kan se den hemma men Bio Ändrar mycket av filmen ! :)

2009-12-24 // 22:36:57
URL: http://triisham.blogg.se/
» triisha

DU MÅSTE SEE HURICANE SESSON! Basket film med BOW WOW & LIL WAYNE Kolla trailer på min blogg eller youtube har en länk jag kan skicka till dig så du kan se filmen utan att ladda ner den med bra bild holla på msn if u want it :) <3

2009-12-24 // 22:38:27
URL: http://triisham.blogg.se/
» Anonym

avatar filmen e bäst, den bästa ja har sett :)

2009-12-25 // 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback