B2K

Oh my god!
Äntligen är jag klar med pluggandet.
Jag har suttit vid datorn och letat efter fakta i två jobbiga timmar och nu är jag äntligen klar... wohoo!

Under tiden jag pluggade så lyssnade jag på musik, jag satte på en spellista som jag har på itunes och en B2K låt spelades. Kom att tänka på hur mycket jag diggade dom när jag var mindre...
Jag antar att ni också gjorde det, alla älskade dom! Jag kommer ihåg hur mycket min syrra Liza diggade dom haha!

Det var riktiga tider asså haha, 2003 och 2004!
Jag kommer ihåg hur mycket jag såg upp till dom och deras klädstil haha, de hade nästan alltid Air Force Ones på sig, vad tror ni jag gjorde? Jo, jag fixade ett par höga vita Air Focre Ones jag med! haha.

Det var sköna tider asså, jag kommer ihåg när deras film You Got Served kom ut...

Alla dog för den filmen haha.
Men sen hände det ingen kunde tro...Gruppen splittrades, Omarion ville testa lyckan själv och börja med en solo karriär och det gick ju jätte bra för honom men inte för dom andra..
Några år efter dom splittrades var det snack om att dom skulle bli en grupp igen, men det hände aldrig eftersom Omarion inte ville... B2K var ju inget utan Omarion, han var liksom ledaren i gruppen precis som Beyonce var i Destiny's Child.

Men anyways, här bjuder jag på två sköna musikvideos av B2k!!
Jag tar er tillbaks till 2003!!

B2K - Kommer alltid att vara bäst!


Kommentarer
» Jengan

bästa dansfilmen! :) you got served!

känner du ferid? :)

2009-12-07 // 21:29:12
URL: http://litenjengan.blogg.se/
» frida

aaw, det var tider det! Jag älskade dom innan de slipptrades :/

2009-12-08 // 20:38:47
URL: http://jagheterfel.blogg.se/
» SANDRA

Oj visste inte ens att han (med flätorna) var med i ett band.

Har bara sätt han i filmer, som "Feel The Noise" skit nice film;).

2009-12-09 // 00:55:27
URL: http://sandrarr.blogg.se/
» nat

Älskar Bump, Bump, Bump! B2K är bara två nu va?

2009-12-09 // 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback