BÄSTA

Heeelt seriöst, jag har lyssnat på den här låten heeela dagen!

Jag har skrivit om Chris Brown väldigt mycket de senaste dagarna men det får ni helt enkelt stå ut med.
Eller, jag vet att ni gillar när jag skriver om honom men jag vet också att det finns hatare,
folk som inte gillar Chris Brown.

Men anyways, alla Chris Brown's älskare här bjuder jag på en galet bra och ny låt som Chris Brown är med i.
Videon är också galet nice med fin fina tjejer som man drömmer om!!!!!!
Det märks att de hade askul när de spelade in videon, Chris Brown flippar ut helt och njuter av singellivet hah!

Refrängen har fastnat i mitt huve och jag tänker fixa den som ringsingnal nu, nu, nu!

Shorty said she really feeling me like yeah
(yeah, oh yeah, yeah)
Shorty said she wanna roll with me
i said yeah (yeah, oh yeah, yeah)
she don’t know that we going back to the crib...

Så jävla tung alltså, min nya favorit låt just nu utan tvekan!!

Kommentarer
» Jessica

Asså Chris är ju en äcklig människa men skicklig musiker. Jag förstår varför folk inte tycker om honom.

2009-12-15 // 21:00:24
URL: http://afrotastic.blogg.se/
» Ord blir meningar

Juelz santana är katt asso! men låten har jag lyssnat sönder för länge sen :P

2009-12-15 // 21:01:08
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

Låten är inte ny :) hehe

2009-12-15 // 21:14:58
» Anonym

tttttttttttips:

gör lite mer sexiga pose's när du tar bilder :))

2009-12-15 // 21:23:12
» Anonym

Jessica: Du behöver inte förståå, han ärrrrrrrrr bääääääääääässsssssssssssssssssssssstttttt och du är sämst. Haha nä skoja :'D



vet inte ens vrf jag kommenterar?



höhö ciao.

2009-12-15 // 22:57:44
» Lii

Asså shit damn! Äntligen hitar man nån som är lika besatt i albumet som jag XD...Graffiti är fan as bra och det är sjukt hur typ alla låtar är as feta! ;)

(Y)

2009-12-16 // 00:47:34
» Everlinn

inse, Chris Brown suger och är en mentalt förstörd person som förtjänar fängelse och en avklippt kuk

2009-12-16 // 22:11:53
URL: http://everlinn.blogg.se/
» H-giirl

OMG JAG HAR LYSSNAT PÅ DENNA LÅTEN HELA ECKAN TYP HAHAH VILKET SAMMANTRÄFFANDE

2009-12-17 // 17:39:50
» -

älskar älskar chris !

HE IS THE KING !!!

2009-12-17 // 20:15:10
» ........

känner du Erik Grönvall.Isåfall fixa hanns autograf till oss

2009-12-21 // 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback