Bryan, Petter & Erik!

Shit vilken lång dag jag har haft, nu börjar dagen närma sig sitt slut i alla fall...
Sorry för den dåliga uppdateringen! Jag har inte haft så mycket tid åt att sitta vid laptopen idag faktiskt.



Jag satt precis och kollade på Champions League, det var galet bra matcher som spelades idag.
Många mål var det i matcherna och det är ju alltid kul.

Men anyways, nu ska jag komma fram till saken.
Ni ser ju att inlägget heter Bryan, Petter & Erik.
Jo, det var faktiskt så att jag var på studiobesök på SR med klassen.


Vi går in i ingången och ser att Calle och Erik är på väg mot utgången, alltså går de mot vårat håll.
Så jag sa typ Erik och han reagerade, då frågade jag om man kunde ta ett kort.
Han var schysst och ba ja visst liksom.
Bryan (Mulattobee) & Erik (Blivande idol vinnaren 2009)
(Ska sluta be folk som inte kan hålla mobilen stilla ta kort på mig)
Jag fick fan lite skuldkänslor, tänk på Calle fan...Han fortsatte bara att gå mot utgången..
Fan haha, jag borde tagit kort med båda, dålig stil av mig...
Men vad ska man göra, Erik är ju den blivande vinnare 2009!
Men hur som helst, vi tog ett kort sen var han tvungen att rulla vidare men jag önskade honom lycka till i finalen!

Efter att vi tog kortet kom jag att tänka på att om Tove typ hade gått vidare istället för Calle så hade det varit Erik och Tove jag hade sett...Asså nej, varför var det inte sååå?
Haha, då hade jag fan fått träffa den underbara och söta TOVE!
Men, men!!

I väntan på våran guide så ser vi Petter!
Haha, vi börjar tänka för oss själva; Är det här alla poppisar hänger eller??
Men hur som helst, jag tog ett kort med Petter också och han var asskön.
Han frågade vad vi gjorde här osv, jag frågade om han har ett nytt album på G och han sa att han släpper ett nytt album efter jul...eller det kanske var ny år, jag kommer inte riktigt ihåg.
Bryan (Mulattobee) & Rapparen Petter
Petter var asskön verkligen.
Vi tog kortet sen stod vi och snackade lite grann, han stressade inte eller något, han var layed back och lugn.
Riktig schysst snubbe med båda fötterna på jorden, jag trodde faktiskt han skulle vara kall och leka ball!

Haha, aja.. Nu ska jag ta och göra lite saker men jag checkar nog in igen en snabbis.

Ha det bäst!

Kommentarer
» S.

Loving the pose Bryan xD

2009-12-08 // 23:11:35
» Anonym

katterrrrrrr

2009-12-09 // 03:21:25
» Sötnosen

Cuz i see thooseangeleyes, damn.. you look fine. I bet one day, you'll be mine ;-)

2009-12-09 // 16:34:42
» Anonym

Hahaha på tjejen över mig

2009-12-09 // 18:24:52
» J E S I - the COOLEST fashion blog in the world!

du lyckades iallafall med sista bilden haha!

2009-12-09 // 18:55:22
URL: http://jesi.blogg.se/
» Caleb

Kan nt du lägga upp spotify grejen så att man ska kunna ha dina låtar eftersom du har ttuuung musikstil!! ';) <3

2009-12-09 // 19:03:22
» triisha

Visst är petter underbar jag diggar han fett mycket när man träffar han och får prata med han känner man sig inte mindre värd lr mindre något man känner han på samma nivå för de finns ju andra svenska artister man träffar som knapt har kommit så långt som petter men som är lite övermoln så 5:a till petter där och ofc till dig och din blogg :)

2009-12-09 // 21:51:14
URL: http://triisham.blogg.se/
» Anonym

HAHHAHAHAHAHAHA den där första bilden killen liknar fan en DICK HEAD!!!!

2009-12-11 // 10:21:41
» Linnéa

Skön blogg du har (Y) Jag har intervjuat alla idolerna , Tove också hehe ;)

2009-12-13 // 20:14:06
URL: http://linnearitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback