Dagens planer


Se så sent det är, klockan är kvart i tre!
Jag har varit uppe och spelat FIFA mot Adry och jag måste säga att när vi spelade igår så vann jag tre matcher på raken, inatt vann jag 2 och förlorade den sista matchen med OUTR!
Jag brinner som fan, sköt i precis innan slutet men vad ska man göra bollen är rund haha.
Jag ska försöka sova nu, men innan jag lägger mig tänker jag skriva vad jag ska göra imorgon eftersom jag kommer nog vakna vid klockan ett imorgon och det finns vissa läsare som vaknar tidigt som vill ha något att läsa!

Dagens Planer

Äta en dunderbra frukost när jag vaknar!
Åka till banken (Om det är öppet) för att fixa lite saker.
Bestämma vad jag ska ha på mig på nyår!
Ha skoj, spela lite FIFA, Blogga och annat kul!
Göra mig 100% redo för fest och det nya året 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback