Efterlängtat samtal

Jag kom hem från gymmet för ett tag sen.
Det gick bra på gymmet som alltid, imorgon ska jag träffa min personliga tränare som ska göra ett träningsprogram till mig osv.

Men anyways, på vägen hem från gymmet får jag ett efterlängtat samtal, ett samtal som jag har väntat på i hela mitt liv fan. Det kom lite som en chock eftersom det var ett oväntat samtal.
Vad samtalet handlade om kan jag inte direkt säga, jag vill inte gå in på detaljer men det är något bra och jag får hoppas på att allt går som det ska.

Nu ska jag ta och äta något, jag är hungrig som ett odjur.
Btw, ni som gillar fotboll ta och kolla på canal+.
Det är en grym match mellan Everton - Tottenham.

Checkar in senare.


Kommentarer
» evelyn

jag är också halv ugandier vilket språk pratar du i Uganda ? =)

2009-12-06 // 18:55:55
URL: http://horspray.blogg.se/
» Anonym

låt mig gissa.. kan det vara ett samtal som har med fotbollen att göra? :) något kontrakt med nåt storlag? ;)

2009-12-06 // 19:09:04
» Anonym

Asså.. Varför svara du aldrig när någon fråga dig, tex många skrev vart nebben kom ifrån bra att du svara.

Folk som bloggar brukar alltid svara du behöver inte leka viktigt jao.

2009-12-06 // 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback