Fight

Heey alla söta och sköna läsare!!
Hoppas ni mår bra! Själv mår jag fintfintt!



Jag sitter i mitt rum och pumpar Trey Songz album, det var fan ett tag sen jag gjorde det.
Jag hoppas grannarna inte klagar, jag har nästan höjt volymen till max och basen dunkar som bara den!
När hans album släpptes för typ 3 månader sen så lyssna jag på albumet hela tiden, det fanns inte en dag jag inte lyssnade på den. Så nu när jag sitter och lyssnar så kan jag alla låtar utan till och det är ju nice haha!

Juste, det blev bråk på bussen idag. Jag satt på bussen på väg hem från skolan och helt plötsligt började två vuxna män fightas. Jag vet inte hur bråket började eftersom jag satt och lyssnade på musik, och eftersom jag hade mina in ear hörlurar så hörde jag inte vad som försiggick på bussen.
Men sen när jag pausa musiken så hör jag ena mannen säga 'din jävla svikare, du trodde du kunde lura mig va?'
När den andra mannen skulle svara så fick han en fet box och ramlade ner.



Det blev helt kaos, helt!
En kvinna skrek till mannen som boxade den andra att du kommer åka fast, det finns övervakningskamera på Bussen!
Efter bara några minuter var polisen på plats, jag vet inte vad som hände sen eftersom jag gick av bussen och tog nästa buss. Men det var verkligen kaos. Den där boxen alltså shit..

Kommentarer
» check your self

hahhaha :D

har värsta bilden i mitt huvud :D hehe



ps diggar din t-shirt <3

2009-12-03 // 22:05:54
» Anonym

hahaha :p

2009-12-04 // 07:07:38
» elena

Du är söt !:)

2009-12-04 // 10:12:12
URL: http://fishh.bloggplatsen.se
» Anonym

hahahahah fight for life(8)

2009-12-04 // 10:26:54
» Anonym

hahaha fick också värsta bilden i huvudet? :p

2009-12-06 // 02:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback