Försök sova med ett brutet hjärta

Jag har alltid gillat Alicia Keys och musiken hon gör, mycket pga min storasyster Liza som brukade lyssna på henne väldigt mycket när jag var mindre.

Alicia Keys släppte sitt nya album The Element Of Freedom för några veckor sedan.
Det är asbra, jag menar verkligen det. Jag är kille och gillar det albumet fett mycket, fatta hur mycket ni tjejer kommer att gilla den.

Jag tänker bjuda er på en skön låt som hon också har spelat in en video till.
Låten och videon finns på min youtube.
Den här låten handlar om kärlek, precis som hennes andra låtar i albumet.
Den här låten lägger jag upp på bloggen för att jag vet att många av mina läsare har problem med kärleken.
Den här låten är asskön att lyssna på, speciellt om det precis har tagit slut mellan dig och din kille/tjej.
Det kan vara svårt att gå vidare men lyssna på låten så kommer du att känna dig starkare.


'Tonight, im gonna find a way to make it without you'
'Ikväll ska jag finna en väg att klara mig utan dig'

Kommentarer
» Ord blir meningar

Haha ska nog ta och lyssna igenom albumet när jag pallar! har bara hört positiv kommentar

2009-12-19 // 14:33:54
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

Jag hörde det igår.

Tungt album.

Alla låtar är bra en efter en , förutom

den med Beyonce.

Låten Unthinkable (I'm ready) Drake är med på den!

2009-12-19 // 14:47:26
» Annie

vsg! Vilken bra låt! <3 hare bra sjläv

2009-12-19 // 14:59:09
URL: http://flummgirl.blogg.se/
» micaela

alicia keys är riktigt bra,

den bästa låten på det albumet är try sleeping with a broken heart, enligt mooi

2009-12-19 // 20:08:41
» Anonym

jag ÄLSKAR hennes album !

2009-12-20 // 00:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback