Fotbollslördag

Nice, nice, nice!
Arsenal vann över Stoke med 2 - 0. Resultatet matcher inte matchbilden, Arsenal hade bollen hela tiden och skapade otroligt bra chanser. Matchen hade kunnat sluta 5 - 0 till Arsenal.


Skönt med tre viktiga poeng!
Nu ska jag ta och kolla på matchen mellan Manchester City - Chelsea!
Galen match asså! Äntligen är min favoritspelare Robinho med i startelvan igen.
Matchen börjar halv sju och räkna med Robinho show haha.
Nu ska jag göra mig redo för matchen, jag checkar in senare.
Nu får vi hoppas på att Chelsea förlorar och City Vinner, det blir bättre för Arsenal för de kommer närmare Chelsea i tabellen då.

Robinho kommer showa med Chelsea idag.

Kommentarer
» farre

Kissies black berry har got sönder :P!

2009-12-05 // 20:47:14
» Vic

Är du kristen?

2009-12-05 // 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback