Fredag

Äntligen är det Fredag!
De som har följt min blogg vet att jag tycker att den här veckan har gått segt.



Jag hade ingen skola idag, inte Nebben heller så jag och han gymmade imorse.
Efter det åkte vi till Solna för att äta lunch, vi åt pasta och det är ju bra efter man har tränat hårt!

Efter vi åt åkte Nebben till en tjejkompis han skulle träffa, jag åkte till skolan för att jobba med en läxa som skulle vara klar tills idag.

Efter att jag hade varit i skolan körde min kompis mig till stationen och på vägen dit så såg jag en tjej som jag väldigt ofta brukar ha lång ögonkontakt med haha.
Jag kollade på henne från bilen och hon kollade på mig, alltså hade vi ögonkontakt igen..Oj, oj, oj asså! hahah.

Men anyways, jag kom hem för ett tag sen, jag åt precis och nu ligger och kollar på the 70's show på kanal 4.
Jag checkar in snart igen!
Puuuusi

Kommentarer
» Anonym

shit han har hittat tjejen!!!

2009-12-04 // 17:31:50
» arsema (:

haha cha vad hände med att du "har ögon på en tjej" och du gillar henne jätte mycket? playish på hög nivå.

2009-12-04 // 19:59:20
» sanna

Haha tandläkaren, hon på gymmet, hon på din skola .. asså shiit killen ..

2009-12-06 // 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback