Goddag!

Hey på er alla söta och sköna läsare!

Jag kom hem rätt tidigt idag, jag var hemma vid klockan ett faktiskt.

Jag softar bara och tar det lungan. Jag lyssnar på musik, riktigt sköna låtar, ni anar inte asså!
Låtarna är typ två år gamla men så jävla sköna..

Jag ska ta och spela lite FIFA snart sen ska jag ta och plugga lite grann.
Helt seriöst, jag vill ha lov nu, nu, nu!!
Jag är lite skoltrött just nu faktiskt, eller det där lät fel...Jag är JÄTTE skoltrött just nu!
Jag behöver ett långt lov, jullovet kommer sitta fint haha...Fan vad jag längtar!

Jag ska till köket och leta efter käk, jag är så jävla hungry! haha.

Kommentarer
» Anonym

Han till vänster = söt

2009-12-10 // 18:44:19
» yasmine

Tror jag såg dig i kista idag? har jag rätt? :P

2009-12-10 // 20:26:29
URL: http://yasminej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback